فروش آنلاین مبلمان برای امروز و آینده

فروش آنلاین مبلمان، آینده این صنعت است.

شاید بتوان گفت که آینده صنعت مبلمان در فروش آنلاین است. جالب و حتی کمی عجیب است که امروزه مبلمان هم به صورت آنلاین خرید و فروش می شود. شاید بتوان گفت آینده صنعت مبلمان در فروش آنلاین است. امروزه این صنعت نیازهای متفاوتی دارد. خریداران مبلمان به دنبال کیفیت، کارایی و خدمات خوب هستند. به خدمات پس از فروش خوب و در دسترس احتیاج دارند. آن ها در عین حال به دنبال فضا، دکور و مبلمانی مدرن تر از همیشه هستند.

طراحان دکور، نیازهای این صنعت را می شناسند و می دانند نسل متفاوت و امروزی چه نوع دکوراسیون و مبلمانی را ترجیح می دهد. متخصصان فروش و بازاریابی نیز می دانند که بسیاری از مردم در کشاکش کار و زندگی روزمره فرصت چندانی برای گردش در خیابان های شلوغ و پر ازدحام و پرسه های بی نتیجه از فروشگاهی به فروشگاه دیگر را ندارند. خرید آنلاین به مشتریان امکان می دهد که کالای مورد نظرشان را راحت و بی دغدغه پیدا کنند. آن ها امکان می یابند که قیمت ها را مقایسه کنند و بدون رفتن از این سو به سوی دیگر شهر، خریدشان را انجام دهند. مشتریان در خانه می نشینند، چای یا قهوه ای می نوشند و سر فرصت چیزی را که نیاز دارند، خریداری می کنند. این، یکی از هیجان انگیزترین دلایل خرید آنلاین است.

راحتی مهم ترین دلیل کسانی است که آنلاین خرید می کنند.

در تحقیقی در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که راحتی مهم ترین دلیل کسانی است که آنلاین خرید می کنند. چه طراح، و چه مشتری، به هر حال هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد.  مردم دوست دارند خانه شان زیبا باشد و دکوراسیون و مبلمان منحصر به فردی داشته باشد، ولی در عین حال وقت کافی ندارند تا در خیابان ها و مراکز خرید به دنبال مبلمان مناسب بگردند. همین جاست که رو به روی لپ تاپ و در فضای صمیمی و راحت خانه، تنها با فیلتر کردن آیتم های نامناسب، مورد مناسب خود را پیدا می کنند. بعضی وب سایت های فروش، دکمه دیزاینی هم تعبیه کرده اند. مشتریان با کلیک بر روی این آیتم از طراح سایت برای طراحی محیط خود کمک می گیرند. در ضمن در هنگام نیاز به کمک و خدمات بیشتر، همیشه کسی در سامانه فروش آنلاین پاسخگوی آن ها است.

از طرفی، بسیاری از مشتریان چیزی نیاز دارند که امروزه در صنعت مبلمان کم تر دیده می شود. آن ها نیاز دارند که فروشنده ای با صداقت و یا طراحی دوره دیده و متخصص سوالات آنان را به روشنی جواب دهد. آن ها را راهنمایی نماید و از خرید تا تحویل کالا همراه مشتری باشد. این در حالی است که در اکثر مغازه های مبلمان، مشاور و طراح تنها نام دیگری برای فروشنده است. حقوق و کمیسیون ۱۰ درصدی یا حتی بیشتر تیم فروش باعث می شود که فروشنده در فروش محصولاتش به شما اصرار زیادی داشته باشد. علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه ها از دستیاران فروش می خواهند که در بدو کار، فروششان را به حد مینیموم تعیین شده توسط آن ها رسانده و از آن پس کمیسیون دریافت کنند. این مساله به این جا ختم می شود که شما در برابر یک فروشنده بسیار مصر قرار می گیرید. او به شما می گوید که کاناپه ای که به آن چشم دوخته اید آخرین آیتم باقی مانده است، و دیگر به حراج گذاشته نخواهد شد و شما با نخریدن آن شدیدا” ضرر خواهید کرد.

شما هم صید تصمیمات خرید آنی خواهید شد!

اگر فکر می کنید که شما صید تصمیمات خرید لحظه ای نخواهید شد، تحقیقات چیز دیگری نشان می دهند.در یک تحقیق سال ۲۰۱۴ بر روی استراتژی های بازار، مشخص شد که ۸۰ درصد خریداران مغازه ها به علت خوش آمد آنی و تصمیم لحظه ای و تحت تاثیر فروشندگان مصر خرید کرده اند. این در حالی است که خریداران آنلاین ۳۳ درصد کمتر دچار پشیمانی از خرید شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *