Exhibition

طراحی غرفه نمایشگاه در جذب بازدیدکننده ها چه تاثیری دارد؟ بخش دوم

متن حاضر در خصوص طراحی غرفه نمایشگاه از وب سایت خانم جون دوبری که از جمله نوابغ کسب و کار های کوچک می باشد برداشته و ترجمه شده است. در صورتیکه قسمت اول را نخوانده اید، اینجا کلیک کنید. بخش دوم آن را در زیر می خوانید:

بخش دوم

گرافیک: برای نمایش محصولات و اطلاعات در غرفه نمایشگاهی، از گرافیک استفاده کنید. نمایش گرافیکی جذاب تر از سخنرانی ها و صحبت های طولانی است. مطمئن شوید که گرافیکی که استفاده می کنید تاثیرگذار باشد و  توجه مخاطب را از چند متری جلب کند. متن ها باید واضح و خوانا باشند و نام تجاری هم برجسته بوده و از دور قابل تشخیص باشد.

کلمات را کوتاه و ساده نگه دارید. از فیلم ها و تصاویر به خوبی استفاده کنید و در غرفه تان از نمایشگرهای متحرک بهره بگیرید.

برای ارتباط با مخاطبین و نمایش خدماتتان می توانید از آی پد استفاده کنید. این کار مخاطبان شما را بیشتر درگیر کرده و شما را به روز و جذاب نشان می دهد.

مخاطبانتان را به حدس زدن وادار نکنید: مطمئن شوید که در غرفه شما عنوان  همه چیز  درست نوشته شده است. با فیلم های گرافیکی اطلاعات بیشتری ارائه کنید. مخاطبان شما باید دقیقا بفهمند که شما که هستید و چه خدمات یا محصولی را ارائه می کنید.

برای پرده هم سرمایه گذاری کنید: از این که غرفه شما جعبه ای شیشه ای و پوشیده از تکنولوژی باشد اجتناب کنید. در داخل و اطراف غرفه تان از پرده استفاده کنید تا محیطی گرم، زیبا و دوستانه برای مخاطبانتان به وجود آورید.

نسخه ی نمایشی محصول: در صورت امکان، اطمینان حاصل کنید که مخاطب محصول شما را از نزدیک ببیند تا متوجه شود چه کاری انجام می دهید و چگونه انجام می دهید. مهم ترین مساله در نمایشگاه، نمایش محصول است، که خود یکی از جذاب ترین مسائل نمایشگاه هم هست، چرا که باعث می شود بازدیدکنندگان به راحتی شما را فراموش نکنند. مردم به طور روزانه اطلاعات بسیاری دریافت می کنند، ولی دیدن محصول در حال استفاده چشم انداز بهتری به بازدیدکنندگان غرفه شما داده و به آن ها کمک می کند تا برای خرید محصول تصمیم گیری نهایی نمایند.

پرسنل غرفه نمایشگاهی: نمایشگر جذاب توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب می کند، اما توجه داشته باشید که تصمیم گیر های کلیدی در سازمان ها، معمولا  برای کسب اطلاعات بیشتر با کارکنان نمایشگاه مشورت می کنند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان غرفه شما لباس مناسب پوشیده اند. پوشیدن لباس بیزنسی غیر رسمی (تا حدی رسمی) مناسب ترین انتخاب است، چرا که تیپ بسیار رسمی بازدیدکننده های معمولی را (که اتفاقا” اکثریت مخاطبین نمایشگاه را تشکیل می دهند) دفع می کند، حال آن که زیاد غیر رسمی پوشیدن هم اعتبار شما را تضعیف می کند. بهتر است که در صورت امکان کارکنان غرفه متناسب با تم نمایشگاه شما لباس بپوشند. هدف شما خلق یک چهره متعادل و جذاب است که در نهایت باعث شود که غرفه شما جذاب و چشم گیر شود.

 نکته نهایی

به یاد داشته باشید طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که اطلاعات و راهنمایی درست و کافی را برای تصمیم گیری بازدیدکننده ارائه دهد و راهنمای او برای خرید باشد.

غرفه ای با خصوصیات بالا شهرت شما را افزایش می دهد و باعث می شود در یاد مردم بمانید. مشتریان قدیمی شما را در کنارتان نگه می دارد و فرصتی برای ایجاد ارتباطی سازنده با مشتریان جدید به وجود می آورد.

متن حاضر ترجمه نوشته ای از خانم جوئن دو بری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *