Exhibition

طراحی غرفه نمایشگاه در جذب بازدیدکننده ها چه تاثیری دارد؟ بخش اول

 متن حاضر با موضوع طراحی غرفه از وب سایت خانم جون دوبری که از جمله نوابغ کسب و کار های کوچک می باشد برداشته و ترجمه شده است. بخش نخست آن را در این جا می خوانید:

بخش اول

یک غرفه نمایشگاهی با طراحی مناسب می تواند با صرف هزینه ای پایین کانال ارتباطی و تبلیغاتی بسیار موثری باشد. غرفه ها به طور محسوسی میزان دیده شدن شما را افزایش می دهند و شما را به عنوان یک کسب و کار معتبر به بازدیدکنندگان معرفی می کنند.

غرفه نمایشگاه موقعیت نا محسوس اما کاملا حیاتی  را برایتان به وجود می آورد: شما در کنار رقبای خود دیده می شوید. مشتریان بالقوه شما می توانند ببینند که چرا شما بهتر از بقیه هستید.

نمایشگاه ها به شما کمک می کنند مشتری های جدید را جذب کنید. آنها همچنین به شما در برقراری ارتباط با مشتریان موجود کمک می کنند.

با توجه به این موارد، نگاهی به چگونگی طراحی نمایشگاه موفقی بیندازیم که بازگشت سرمایه شما را تضمین می کند.

طراحی نمایشگاه:

در طراحی نمایشگاه این موارد را در ذهن داشته باشید:

۱- به طور متوسط، حداکثر پنج ثانیه طول می کشد تا بازدیدکننده بتواند از غرفه نمایشگاه شما عبور کند. با توجه به رقیبان در اطراف، کار شما دشوار است.

۲- اگر نمایشگاه شما به خوبی طراحی شده و موثر باشد، ۵۳٪ شرکت کنندگان در برابر غرفه شما توقف می کنند.

مخاطبان مورد نظر خود را بشناسید: اگر هدف شما نسل جوانترباشد، به عنوان مثال، تجربه معمولا از خود محصول مهم تر است. این اغلب برای مخاطبان مسن تر معکوس است. اگر محصول شما فراتر از سن باشد، ملاحظات دیگر را اضافه کنید و تعادل درستی به وجود آورید.

خوب به نظر برسید: مطمئن شوید که هر چیزی که مورد استفاده شما قرار می گیرد گویای کیفیت باشد. حتی کف غرفه نمایشگاه شما باید با فرش های با کیفیت بالا و نرم باشد. این باعث می شود مشتریان بالقوه احساس کنند که کار خود را به افراد توانایی سپرده اند.

نوع مناسب غرفه نمایشگاهی را انتخاب کنید: اگر بودجه شما برای یک نمایشگاه بزرگتر کافی نیست، می توانید از غرفه نمایشگاهی جذاب و مدولاری استفاده کنید که به شما امکان تغییر دکور برای محصولات مختلف را می دهد، یا در صورت لزوم مخاطبان مختلف را هدف قرار دهید.

گرفتن غرفه نمایشگاهی بزرگ در صورتی که بتوانید فضا و هزینه آن را فراهم کنید، بسیار ایده آل است.

 

کار را شسته رفته انجام دهید: از بی نظمی و استفاده از چیزهای کهنه اجتناب کنید. هر نوع ریخت و پاشی را از غرفه دور کنید. اطمینان حاصل کنید که غرفه نمایشگاه شما تمیز و آراسته است. غرفه نمایشگاهی که به خوبی نگهداری می شود، شما را حرفه ای و قابل اعتماد نشان می دهد.

از مبلمان بیش از حد و بنر های تبلیغاتی زیاد اجتناب کنید.  آن ها فضا را اشغال می کنند و مانع حرکت و دید بازدیدکنندگان می گردند.

مقدار مناسب نمایش: خیلی کم به نمایش نگذارید. این باعث خواهد شد مردم فکر کنند که شما چیز زیادی برای ارائه ندارید. بیش از حد هم به نمایش نگذارید. چون فضایتان را اشغال می کند و بازدیدکنندگان هم فکر می کنند شما چیزی در چنته ندارید.فضای کافی برای کسانی که می خواهند بیشتر بدانند پیش بینی کنید و اطلاعاتی که ممکن است نیاز داشته باشند را در دسترس بگذارید.

غرفه را دیدنی و جذاب کنید: غرفه نمایشگاه ها فرصت بی نظیری برای برندینگ ایجاد می کند. اما در این مورد اصرار نداشته باشید. رنگ سازمانی برند شما ممکن است به اندازه کافی جذاب نباشد و اهداف کسب و کار شما را برای بسیاری مشتریان بالقوه روشن نکند.

غرفه نمایشگاهی دیدنی و جذابی خلق کنید، اما ارتباط آن را با آنچه انجام می دهید، حفظ نمایید. توجه ها را به خودتان جلب کنید، اما اطمینان حاصل کنید که پیام واضحی در مورد آنچه انجام می دهید منتقل می کنید.

به یاد داشته باشید که فرصتی بسیار کوتاه دارید. باید بیشترین بهره را از آن ببرید.

روشنایی: ویترین های روشن با رنگ های هماهنگ، بازدیدکنندگان را علاقمند و کنجکاو می کنند. ویترینهای ساده و بدون نور  اگر هم بتواند کنجکاوی در بازدیدکننده ایجاد کنند، این تاثیر کاملا محدود است.

 روی روشنایی احتمالی نمایشگاه تکیه نکنید. نور بیشتری به غرفه هدایت کنید و زاویه های نور را طوری تغییر دهید تا به روشنایی مطلوبی که همچنان بازدیدکننده ها را به غرفه شما هدایت کند، برسید.

اگر این مطلب شما را علاقمند کرد، ادامه آن را در پست بعدی بخوانید.

اگر قصد دارید حضور موفقیت آمیزی در نمایشگاه داشته باشید  و به فکر غرفه ای مناسب هستید از وب سایت تارلا استودیو دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *