درباره ما

tarlastudio logo

درباره ما

معرفی و تاریخچه شرکت تارلا طرح رسانه

موسسین شرکت تارلا طرح رسانه به عنوان پیشگامان کاربرد نقشه کشی و طراحی سه بعدی با کامپیوتر در علوم طراحی معماری و ساختمان، در اوایل دهه هفتاد،در بدو ورود نرم افزار های کامپیوتری در علوم طراحی مهندسی کاربردی،شروع به کار کردند. پروژه هایی مثل طراحی سه بعدی مراکز خرید تیراژه تهران و پردیس دو کیش، و تصویرسازی سه بعدی کتاب “تهران، نگین جاده ابریشم” را در ابتدای کار در کارنامه خود ثبت کردند. این گروه پس از ده سال فعالیت از جمله فعالیت در جزیره کیش به نام شرکت تارلا کیش به عنوان مجری تبلیغات محیطی در جزیره کیش(راه اندازی بیلبرد های حدفاصل فرودگاه کیش تا شهرک صدف) و فرودگاه بین المللی کیش، در سال 1388 با موضوع ارائه خدمات رسانه و طراحی و ساخت انواع دکوراسیون، در تهران، فعالیتهای خود را به نام شرکت تارلا طرح رسانه گسترش دادند.

بدلیل رعایت استانداردهای کیفی و بین المللی از یک طرف و تکنولوژی های جدید در طراحی و اجرای خدمات خود در طول دو دهه فعالیت، نه تنها توانسته ایم علاوه بر حضور به عنوان همکار و ارائه دهنده خدمات به شرکت های بین المللی، در کنار شرکت های نفتی شل و او ام وی، و نمایندگان شرکت های بین المللی سونی، نایک، تی سی ال، هایر، تله کامیونیکیشن کیش و … قرار بگیریم،بلکه توانسته ایم به شرکت ها و برند های داخلی نیز مثل شرکت های مهندسی سازیان، ساختمان سازان صنعت آفرین، کاشی و سرامیک پارس، کاشی الوند، کاشی و چینی رویال، ایران استبلایزر، شرکت مهندسی کانور، آلفا پاک ایران، پاک مبدل، تکنیس، پرمایون، فرانگر صنعت و … نیز خدمتگزار باشیم.

چشم انداز، ماموریت و اعتقادات ما

ماموریت

ماموریت شرکت تارلا طرح رسانه، با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و نیروهای انسانی نوآور و خوش فکر، جهت ارائه خدمات تخصصی دکوراسیون داخلی ( شامل طراحی و ساخت و اجرای دکور فروشگاهی، منازل مسکونی، شرکتها و اماکن ادار ی و تجاری)، و خدمات نمایشگاهی ( شامل طراحی و ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی و خدمات مربوطه) به افراد و شرکتهای خارجی فعال در ایران و یا شرکتهای ایرانی علاقمند به حضور در نمایشگاههای بین المللی خارجی، با کیفیتی شایسته، طبق استانداردها ی جهانی، می باشد.

چشم انداز

شرکت تارلا طرح رسانه قصد دارد تا در پنج سال آینده، به عنوان یکی از 10 شرکت برتر ارائه کننده خدمات طراحی و مهندسی در خصوص دکوراسیون داخلی و نوسازی ساختمان و دفاتر اداری از یک طرف، و خدمات برندینگ مثل خدمات نمایشگاهی و طراحی و ساخت برند شاپ به شرکتهای خارجی فعال در ایران مطرح گردد.

ارزشهای سازمانی

صداقت، اساس ارزشهای ماست که نه تنها در کلام، بلکه در عملکرد ما در خصوص مشتریان، کارکنان و جامعه نهادینه شده است. احترام متقابل و پیشبرد مفهوم ” برنده برنده ” بین تمام طرفهای کسب و کار از مشتریان متعهد گرفته تا پیمانکاران زحمت کش و سرمایه های انسانی با انگیزه نیز از ارزشهای ما به شمار می آید.

تارلا طرح

زمینه فعالیت تارلا طرح طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی  فروشگاهی (تجاری و مسکونی) و غرفه های نمایشگاهی است. 

دکوراسیون داخلی:

طراحی داخلی لابی و دفاتر شرکت شل در ایران (ساختمان روزنامه اطلاعات)،دفتر شرکت سدید،دفتر فروش مرسدس بنز در اصفهان(نمایندگی وانونی) و طراحی مبلمان لابی، کلینیک ها و دفاتر اداری بیمارستان لاله در شهرک غرب تهران از جمله پروژه های انجام شده شاخص موسسین این شرکت است.

دکوراسیون فروشگاهی:

مدیران شرکت تارلا طرح رسانه افتخار همراهی شرکت بازرگانی ایران را به عنوان مدیر تبلیغات به مدت 7 سال داشته اند (اطلاعات بیشتر…) و به عنوان مدیر و طراح پروژه های ساخت فروشگاه ها و شوروم های محصولات سونی(SONY)، طراحی و ساخت فروشگاه ها و شوروم های تهویه و تصفیه هوای تی سی ال(TCL)، تهیه و ساخت فروشگاه ها و شوروم های محصولات خانگی هایر(HAIER) انجام وظیفه نمودند. طراحی و ساخت فروشگاه های زنجیره ای موبایل نواکام(NOVACOM)،طراحی فروشگاه محصولات نایک(NIKE) در مرکز تجاری کیش و بازار تندیس نیز در کارنامه مدیران این شرکت قرار دارد.

دکوراسیون نمایشگاهی:

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی شرکت او ام وی (OMV) در نمایشگاه نفت و گاز تهران، باکو آذربایجان و ترکمنستان، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت شل(SHELL) در نمایشگاه نفت و گاز تهران، طراحی و ساخت دکورهای نمایشگاهی و Road Show و نمایشگاههای محصولات شرکت سونی(Haier) ، (SONY)  و (TCL) در ایران، طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی و کیوسکهای فروش و خدمات پس از فروش شرکت تله کامیونیکیشن کیش (TKC)، اپراتور موبایل جزیره کیش، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت مقاوم سازی ساختمان “پرمایون” از جمله فعالیتهای این گروه می باشد.

تارلا رسانه

موسسین شرکت تارلا طرح رسانه از سال 1370 در زمینه ساخت فیلمهای انیمیشن معماری و صنعتی، مستند، تبلیغاتی، نمایشگاهی و آموزشی، با بهره گیری از نرم افزارهای تولید فضاهای سه بعدی و مونتاژ غیر خطی، از یک طرف، و از سالهای 1376، در بدو ورود فراگیر اینترنت به کشور، طراحی و برنامه نویسی سایت و مالتی مدیا را در دستور کار خود قرار داده بودند.

ساخت فیلم های معماری:

موسسین استودیو تارلا به عنوان پیشتاز در عرصه استفاده از نرم افزار های سه بعدی در ایران برای تولید پروژه های حجیم معماری، انیمیشن های مرکز خرید تیراژه تهران، پردیس 2 کیش و مرکز خرید الماس فردیس کرج را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

 ساخت تیزر های تبلیغاتی:

به عنوان نمونه، ساخت تیزر های تبلیغاتی بانک ملی ایران(ملی کارت بانک ملی ایران و خدمات نوین بانک ملی ایران)، تیزر های تبلیغاتی محصولات صنام(تلویزیون،جاروبرقی و …)، تیزر های محصولات بهداشتی پاکرخ(خمیردندان کرند، کرم جی، شامپو لطیفه)، تیزر های تبلیغاتی خانواده ویدئو های ال جی، تیزر های تبلیغاتی پفک نمکی و ژله مینو، تیزرهای آبگرمکن بوتان، تیزر تبلیغاتی بانک رفاه، تیزر تبلیغاتی بیمه آسیا و … را می توان نام برد.

ساخت فیلمهای صنعتی، مستند، نمایشگاهی و آموزشی:

ساخت فیلم های آموزشی و نمایشگاهی “سیستم انحراف آب سد کرخه”، “آبرسانی جزیره قشم”، و “آبرسانی کرمان” شرکت آبنیرو، ساخت فیلمهای نمایشگاهی – مستند شرکت او ام وی – “چاه مشتاق شرقی”، “Omv’s Global Activity”، و پرزنتیشن معرفی و فیلم های نمایشگاهی شرکت تله کامیونیکیشن کیش(TKC) از جمله نمونه کارهای کارنامه موسسین شرکت می باشد.